SYNERGISTIC RESEARCH

HiFi Advice 04/2013


Synergistic Research Atmosphere z modu貫m ATM


Stereo Times 06/2015 - Mike Girardi


Oryginalny tekst recenzji TUTAJ


Ted Denney, prezes i g堯wny projektant Synergistic Research, ci庵le pracuje nad nowymi produktami i ulepsza te ju istniej帷e, przenosz帷 technologi stworzon dla jednego z zastosowa w reprodukcji muzyki, do innego urz康zenia. Najnowszy wynalazek Teda, zwany Atmosphere, jest kolejnym urz康zeniem wykorzystuj帷ym technologi UEF (Uniform Energy Field), kt鏎e wp造wa na akustyk pomieszczenia ods逝chowego, tworz帷 zoptymalizowane 鈔odowisko fal radiowych i mo瞠 r闚nie wsp馧pracowa z przetwornikami HFT (wi璚ej o przetwornikach HFT – TUTAJ), umieszczonymi w strategicznych miejscach pokoju ods逝chowego. Poprzez wykorzystanie wielokrotnych generator闚 sygna逝, otoczenie RF jest w rzeczywistym czasie kszta速owane na r騜nych cz瘰totliwo軼iach, co poprawia odbieran scen d德i瘯ow we „wszystkich aspektach d德i瘯u”, kt鏎e mo積a dostosowa do indywidualnych preferencji - wszystko pod kontrol iPada lub iPhone’a i ca趾owicie poza 軼ie磬 sygna這w.

Atmosphere powsta kiedy Ted zastanawia si, dlaczego systemy audio wydaj si brzmie lepiej p騧nym wieczorem, a gorzej w ci庵u dnia. Ted zacz掖 szuka zmiennych, kt鏎e mog przyczynia si do innej jako軼i brzmienia system闚 w dzie i w nocy i doszed do wniosku, 瞠 s這neczne i wytwarzane przez cz這wieka fale radiowe musz odgrywa w tym przypadku kluczow rol. Rozpocz皻o badania nad czynnikami, kt鏎e wp造waj na wahania otaczaj帷ego Ziemi 鈔odowiska fal radiowych, co doprowadzi這 do wniosk闚, 瞠 skoro cz瘰totliwo軼i RF mog wp造wa na pogorszenie jako軼i d德i瘯u, to powinno da si je ukszta速owa w taki spos鏏, aby wp造wa造 na ni pozytywnie.

Ted Denney, g堯wny projektant Synergistic Research, relacjonuje: „M闚i帷 w skr鏂ie odkryli鄉y, 瞠 podczas dnia, generowany przez ziemi Rezonans Schumanna s豉bnie w zwi您ku z nasilaj帷ym si promieniowaniem zar闚no s這necznych, jak i generowanych przez cz這wieka fal radiowych. Oznacza to, 瞠 otaczaj帷e nas 鈔odowisko fal radiowych dzia豉 w wy窺zym zakresie cz瘰totliwo軼i i jest bardziej z這穎ne podczas dnia, a operuje w ni窺zych zakresach cz瘰totliwo軼i i jest mniej z這穎ne w nocy, kiedy Ziemia odwraca si od tarczy s這neczniej. Analiza wykres闚 przedstawiaj帷ych rozb造ski s這neczne, dziury koronalne oraz aktywno嗆 SDF potwierdzi豉 nasze przypuszczenia, co w efekcie doprowadzi這 do odkrycia specyficznego 鈔odowiska RF. kt鏎e sprzyja odbieraniu przez nas dobrego d德i瘯u.

Szukali鄉y odpowiedniego sposobu na przezwyci篹enie chaotycznego, wy窺zego zakresu cz瘰totliwo軼i RF, wyst瘼uj帷ych w ci庵u dnia, przy wykorzystaniu 豉godnych niskich cz瘰totliwo軼i, kt鏎e otaczaj nas w nocy. Podczas prac maj帷ych na celu odtworzenie dogodnego otoczenia RF, zbudowali鄉y pojedynczy generator niskich cz瘰totliwo軼i (ELF). W zgodzie z tym, co odkryli inni badacze, stwierdzili鄉y, 瞠 cz瘰totliwo嗆 Rezonansu Schumanna (7.83 Hz), stanowi pot篹ny or篹 w walce z wy窺zymi cz瘰totliwo軼iami, jakie generuj telefony kom鏎kowe, sieci Wi-Fi, o鈍ietlenie, a tak瞠 fale radiowe. Odkryli鄉y r闚nie, 瞠 Rezonans Schumanna Posiada pewne istotne ograniczenia. Przy wygenerowaniu fali o cz瘰totliwo軼i 7.83 Hz w jeden z mo磧iwych sposob闚, d德i瘯 nie tylko stawa si lepszy, ale r闚nie ‘ciemniejszy’ – tak, jak zmieniliby鄉y otwarcie brzmi帷y kabel, na ciemniej brzmi帷y, kt鏎y ociepla brzmienie systemu ale jednocze郾ie w takim samym stopniu obni瘸 jego rozdzielczo嗆. Przy wygenerowaniu tej samej cz瘰totliwo軼i w inny spos鏏, d德i瘯 zaczyna si otwiera, jednak dzia這 si to kosztem rozci庵ni璚ia niskich ton闚 i kontroli nad nimi. Innymi s這wy, transmisja takiej samej cz瘰totliwo軼i na dwa r騜ne sposoby powodowa豉 uzyskanie dw鏂h r騜nych rezultat闚, a 瘸den z nich nie by do ko鎍a zadowalaj帷y.

Efekty wykorzystania pojedynczego generatora ELF doprowadzi造 nas do rozwi您ania, w kt鏎ym wykorzystali鄉y wi瘯sz ilo嗆 osobno dostrojonych generator闚 ELF i SLF. Pracuj帷 z wieloma cz瘰totliwo軼iami i zmiennymi, w efekcie omin瘭i鄉y konieczno嗆 kompromisu, jaki wi您a豚y si z wygenerowaniem jednego zakresu cz瘰totliwo軼i. Czego jednak nigdy wcze郾iej nie podejrzewali鄉y podczas eksperymentowania z wielokrotnymi generatorami, okaza這 si, 瞠 jeste鄉y dzi瘯i nim w stanie wp造wa na wszystkie aspekty d德i瘯u.

Kiedy zacz瘭i鄉y zmienia parametry wyj軼iowe grupy naszych generator闚 fal stwierdzili鄉y, 瞠 jeste鄉y w stanie kontrolowa szeroko嗆, g喚boko嗆 i wysoko嗆 sceny d德i瘯owej. Okaza這 si r闚nie, 瞠 mo瞠my przesuwa balans cz瘰totliwo軼i, uzyskuj帷 cieplejszy lub bardziej otwarty charakter d德i瘯u. Mogli鄉y tak瞠 wp造wa na brzmienie niskich ton闚 powoduj帷, 瞠 staj si pe軟iejsze lub bardziej zwarte. 字edni zakres tonalny le瘸 r闚nie w zakresie naszej kontroli, pozwalaj帷 dopasowa odbierane brzmienie 鈔ednich ton闚 systemu audio do charakteru nagrania. Poprzez manipulacj dos這wnie milionem potencjalnych ustawie Atmosphere mo瞠my umie軼i artyst wyst瘼uj帷ego na 篡wo pomi璠zy zestawem g這郾ik闚 lub kiedy nagranie wymaga masywnej prezentacji, tak jak w przypadku orkiestry symfonicznej, mo瞠my zapewni, 瞠 pok鎩 ods逝chowy i system b璠 w stanie zaprezentowa doci捫on i odpowiednio uwarstwion przestrze d德i瘯ow. Wkr鏒ce potem mieli鄉y skatalogowane ca貫 tuziny opcji, kt鏎e nazwali鄉y ‘Scenami’, pozwalaj帷e lepiej dopasowa brzmienie do r騜nych rodzaj闚 muzyki.”


Atmosphere i Modu Tuningowy ATM

Atmosphere - urz康zenie Bluetooth - jest dwukana這wym generatorem ultra niskich i niskich cz瘰totliwo軼i radiowych ULF/LF. Po dodaniu modu逝 tuningowego ATM, ilo嗆 opcji wyj軼iowych Atmosphere wzrasta wielokrotnie, co pozwala na dopasowanie do r騜nych rodzaj闚 muzyki. Atmosphere mierzy ponad 100cm wysoko軼i i dzia豉 najlepiej, kiedy jest ustawiony centralnie, poza przedni lini g這郾ik闚. Obs逝ga Atmosphere odbywa si poprzez aplikacj na iPad’a, kt鏎 pobieramy ze strony internetowej Apple, a r騜ne rodzaje Scen i ustawie steruj poziomem wyj軼iowym cz瘰totliwo軼i RF. Aby uzyska najlepszy rezultat, wymagana jest instalacja co najmniej 3 poziomu przetwornik闚 HFT, jednak system czerpie korzy嗆 z umieszczenia jak najwi瘯szej ich ilo軼i.

Recenzj rozpoczn od oceny systemu Atmosphere i jego trzech podstawowych ustawie RF zwanych Scenami. Nast瘼nie pod陰cz modu tuningowy RED ATM aby oceni, co jego obecno嗆 wnosi do systemu.

Aplikacja Atmosphere, obs逝giwana poprzez iPada, zapewnia dost瘼 do trzech podstawowych Scen, kt鏎e zosta造 okre郵one jako „Intimate Acoustic”, „Holographic” i „Grand Canyon”:


Intimate Acoustic

Stwierdzi貫m, 瞠 Scena „Intimate Acoustic” stanowi najlepszy wyb鏎, kiedy chcecie umie軼i wykonawc闚 w swoim pokoju ods逝chowym, co skutkuje uzyskaniem plastycznych obraz闚 i czystym skupieniem d德i瘯u w przypadku takich rodzaj闚 muzyki, jak niewielkie sk豉dy jazzowe, wokalne i klasyczne kwartety, duety oraz soli軼i. Jednym z moich ulubionych nagra referencyjnych s逝膨cym ocenie komponent闚 jest p造ta Damien’a Rice’a, O (Vector Recordings/WarnerBrothers Inc).Na swoim debiutanckim albumie, irlandzki kompozytor przesuwa granice w kilku kierunkach gatunku folk, tematycznie oscyluj帷 wok馧 spraw dotycz帷ych 篡cia i mi這軼i. Album w du瞠j cz窷ci stanowi nagranie wykonane w studio domowym. Z powodu takiego w豉郾ie usytuowania miejsca nagraniowego pomy郵a貫m, 瞠 Scena „Intimate Acoustic” b璠zie dobrym modelowym przyk豉dem tego, w jaki spos鏏 Atmosphere wp造wa na brzmienie tego unikalnego zestawu utwor闚. Na si鏚mym nagraniu, „Cheers Darlin”,perkusja, klarnet i wokal, by造 bardziej obecne i lepiej wyeksponowane w pokoju ods逝chowym, a na nagraniu 鏀mym, „Cold Water”, wyra幡ie by這 s造cha zmian w przestrzeni i charakterze przestrzeni akustycznej w stosunku do poprzedniego utworu. Na obu nagraniach instrumenty wykazywa造 lepsze skupienie oraz bardziej z這穎ne tekstury i d德i瘯i harmoniczne, co wp造wa這 na prezentacj muzyki w moim pokoju ods逝chowym. Bez systemu Atmosphere, przestrze akustyczna powr鏂i豉 w pobli瞠 przedniej p豉szczyzny g這郾ik闚 i da這 si s造sze lekk ziarnisto嗆, po陰czon ze s豉bsz definicj instrument闚. Brzmienie mojego systemu podczas odtwarzania r騜nych utwor闚 z tej p造ty, mo積a by r闚nie okre郵i jako mniej porywaj帷e, kiedy Atmosphere zosta wy陰czony.


Holographic

Por闚nuj帷 ze sob trzy podstawowe sceny, „Holographic” najlepiej wypada豉 w nagraniach zarejestrowanych podczas koncertu lub zmiksowanych z pog這sem. Poniewa utw鏎 Johna Lee Hookera, „Early one morning” (Virgin Records) spe軟ia obydwa te warunki, wybra貫m go w celu zaprezentowania na jakie aspekty d德i瘯u wp造wa scena „Holographic”. Scena „Holographic” w znaczny spos鏏 wp造n窸a na wyeksponowanie uwarstwienia sceny d德i瘯owej, kt鏎a zosta豉 zaprezentowana przed przedni lini moich g這郾ik闚 AZ Crescendo. Wokal Johna Lee Hookera, organy elektryczne i gitara zosta造 przedstawione w poszerzonej przestrzeni d德i瘯owej, by造 bardziej obecne i brzmia造 naturalniej, z wi瘯szym poczuciem przestrzeni akustycznej. Muzyka zdawa豉 si p造n望 znacznie lepiej. Wy陰czenie systemu Atmosphere spowodowa這, 瞠 obrazy instrumentalne utraci造 ich przestrzenn definicj i przejrzysto嗆, a holograficzna obecno嗆 d德i瘯u zanik豉. Bez Atmosphere, m鎩 system brzmia mniej anga簑j帷o, a to wspania貫 nagranie zacz窸o brzmie ca趾iem zwyczajnie.


Grand Canyon

Podczas mojej oceny Sceny „Grand Canyon” stwierdzi貫m, 瞠 w zasadzie mo積a j wykorzysta do wszystkich rodzaj闚 muzyki i dzia豉 znakomicie r闚nie w przypadku moich klasycznych nagra referencyjnych. Wzi患szy pod uwag uniwersalno嗆 sceny „Grand Canyon”, mia貫m nieco k這potu przy wyborze nagrania, na kt鏎ym m鏬豚ym oprze moj recenzj. Ostatecznie zdecydowa貫m si na utw鏎 pi徠y z wydanej przez Reference Recording p造tyMinnesota Ports of Call, p.t. Escales Anime, Jacques’a Ibert'a, ze wzgl璠u na rozmiar sali nagraniowej i du膨 ilo嗆 wykorzystanych instrument闚. Por闚nuj帷 „Grand Canyon” z trzema scenami, kt鏎e oceni貫m do tej pory, okaza這 si, 瞠 to ustawienie posiada najszersz scen d德i瘯ow i wyr騜nia si pod wzgl璠em czystego definiowania pozycji poszczeg鏊nych instrument闚, przy zawsze czystym skupieniu d德i瘯u ka盥ego z nich. R騜nica pomi璠zy d德i瘯iem mojego systemu z wykorzystaniem Atmosphere i bez niego by豉 wstrz御aj帷a. Nawet moja 穎na – kt鏎a nie jest audiofilem – potrafi豉 stwierdzi r騜nic. Bez systemu Atmosphere, ka盥y z instrument闚 cierpia z powodu utraty g喚bi brzmienia, skupienia d德i瘯u i brzmia mniej naturalnie.

Oceni貫m r闚nie ustawienie „Grand Canyon” podczas projekcji filmu „The Imitation Game” („Gra Tajemnic”). W pocz徠kowej scenie g堯wny bohater - kt鏎ego gra Benedict Cumberbatch - prowadzi narracj. Jego wyra幡y g這s pozostawa dobrze skupiony i umieszczony w 鈔odku pomi璠zy g這郾ikami, natomiast deszcz i grzmoty wydawa造 si pozostawa daleko w g喚bi d德i瘯owego t豉.

Kiedy prze陰cza貫m si pomi璠zy trzema podstawowymi scenami, zmiana by豉 raczej subtelna (zmienia si charakter prezentacji sceny d德i瘯owej, ale efekt wprowadzany przez ni窺zy szum bazowy pozostawa na takim samym poziomie). Niemniej w陰czanie i wy陰czanie systemu Atmosphere wprowadza這 ju zmiany znacznie wi璚ej ni subtelne. Podczas wielu test闚 stwierdzi貫m, i efekt, jaki wprowadza Atmosphere nie jest natychmiastowy, lecz narasta stopniowo po w陰czeniu.

Po przetestowaniu trzech podstawowych ustawie, by貫m ju przekonany, 瞠 Atmosphere u mnie zostanie na sta貫 i 瞠 nie chc s逝cha muzyki bez niego. Wydawa這 si, 瞠 zachodzi synergia, kiedy wszystkie urz康zenia Synergistic Research oparte na technologii UEF, by造 obecne w moim systemie. Kiedy dodawa貫m wi璚ej technologii UEF, pojawia豉 si r闚nie poprawa d德i瘯u. Kiedy pod陰czy貫m nowe przewody sygna這we SR Atmosphere (pierwsze interkonekty Synergistica wykonane w technologii UEF) do systemu, w celu przeprowadzenia kr鏒kiej pr鏏y, dodatkowe wra瞠nie „synergii” jeszcze si pog喚bi這 i prze陰czanie pomi璠zy trzema podstawowymi scenami przesta這 wnosi tylko subtelny efekt. Ju nied逝go zaprezentuj recenzje interkonekt闚 Synergistic Research Atmosphere oraz centrali uziemiaj帷ej Grounding Block.


Modu Tuningowy ATM (Atmosphere Tuning Module)

Modu ATM zwi瘯sza liczb Scen dost瘼nych poprzez system Atmosphere. Modu RED ATM, wykorzystany w tej recenzji, nie tylko dodaje cztery nowe Sceny, ale ka盥a z nich posiada ustawienia zaawansowane, kt鏎e umo磧iwiaj 豉twe dostrojenie d德i瘯u w systemie audio. Na spodzie cylindrycznego modu逝 ATM umieszczono kod QR, kt鏎y nale篡 zeskanowa przy pomocy iPad’a, aby odblokowa dodatkowe sceny. Modu pe軟i r闚nie rol przetwornika wysokich cz瘰totliwo軼i (HFT) i zosta wyposa穎ny w otwory wentylacyjne i sto磬owe wg喚bienie w swojej g鏎nej cz窷ci. ATM typowo powinno si umie軼i w niewielkim zag喚bieniu, w g鏎nej cz窷ci obudowy Atmosphere, a ca貫 urz康zenie ulokowa w centralnym po這瞠niu, za g這郾ikami. Poniewa m鎩 system dwukana這wy jest wykorzystywany r闚nie w charakterze kina domowego, by貫m zmuszony przesun望 Atmosphere z centralnego po這瞠nia na jedn ze stron, natomiast modu ATM umie軼i貫m na szczycie mojej szafki na sprz皻, po鈔odku pomi璠zy g這郾ikami. Jak p騧niej si przekonacie, taka konfiguracja zintegrowa豉 si znakomicie z moim systemem.

Wszystkie cztery Sceny modu逝 RED ATM posiadaj zdolno嗆 modelowania amplitudy otaczaj帷ego nas pola RF. Wyb鏎 ustawienia „Mid-Day” zapewnia najwi瘯szy efekt, podczas gdy ustawienie „Late PM” skutkuje najmniejsz amplitud. Teoria stoj帷a za ustawieniami „Amplitudy” jest zwi您ana z polem RF jakie otacza nas podczas dnia, kt鏎emu zostaje przeciwstawione pole obecne podczas nocy. Pole w ci庵u dnia jest znacznie bardziej dominuj帷e i z這穎ne. Wraz z up造wem czasu, wyb鏎 i optymalizacja Scen oraz ustawie zaawansowanych, sta豉 si niemal瞠 moj drug natur.


Modu RED ATM dodaje cztery nowe Sceny: In My Listening Room, Expansive, Amplified oraz Ethereal:


In My Listening Room

Zgodnie z tym, co podaje strona internetowa Synergistic Research, scena „In My Listening Room” umieszcza wykonawc闚 w naszym pokoju ods逝chowym, wraz z ustawieniami zoptymalizowanymi pod k徠em nagra wykonanych ze zbli穎nymi do instrument闚 mikrofonami (jak np. gitara) oraz umo磧iwia s逝chanie muzyki ze zwi瘯szon przejrzysto軼i i skupieniem d德i瘯u. W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat Ustawie Zaawansowanych i efekt闚 jakie wywo逝j one na scen d德i瘯ow oraz obrazowanie, prosz odwiedzi stron Synergistic Research.

Poniewa p造ta Pickin’ on ColdPlay, stanowi帷a zbi鏎 utwor闚 Coldplay zagranych w stylu bluegrass, jest nagrana w du篡m zbli瞠niu mikrofon闚, wybra貫m scen „In My Listening Room”, aby zaprezentowa w jaki spos鏏 system Atmosphere mo瞠 poprawi prezentacj nagrania. S逝chaj帷 r騜nych utwor闚 na moim serwerze muzycznym Laufer Teknik MP64, zacz掖em zdawa sobie spraw, jak du膨 r騜nic wprowadza w moim systemie Atmosphere. R騜nego rodzaju gitary, zarejestrowane na p造cie, posiada造 wi瘯sz przejrzysto嗆 oraz znacznie czy軼iej zdefiniowan pozycj na scenie, wraz z w陰czonymi ustawieniami zaawansowanymi „Sharp” oraz „Studio”. Po od陰czeniu Atmosphere, prawid這wa wysoko嗆 d德i瘯u, skupienie obrazu oraz naturalizm ucierpia造 w tak samo wielkim stopniu, jak moje zaanga穎wanie w muzyk. W por闚naniu z innymi scenami ATM, to ustawienie okaza這 si najdok豉dniej pasowa do charakterystyki mojego pokoju ods逝chowego.

Expansive

Wed逝g tego, co czytamy na stronie internetowej Synergistic Research, scena „Expansive”, prezentuje bardziej z這穎ne akustycznie nagrania z odpowiednim poczuciem przestrzeni, naturalnego uwarstwienia oraz rozmiar闚 sceny d德i瘯owej.

Scena „Expansive” posiada豉 najwi瘯szy potencja aplikacji, bior帷 pod uwag moje gusta muzyczne. Wykorzysta貫m p造t Patricii Barber „Modern Cool” (Premonition Records), w celu oceny tego ustawienia. W por闚naniu opisan wcze郾iej scen „Holographic”, balans tonalny si nie zmieni, kiedy Atmosphere pozostawa w陰czony. Wokal Patricii Barber nabra wi瘯szych rozmiar闚, definicja niskich ton闚 sta豉 si bardziej zwarta, a przestrze pomi璠zy instrumentami wyeksponowana zosta豉 w g陰b mojego pokoju ods逝chowego. Talerze perkusji s造cha by這 daleko poza moj tyln 軼ian, przy ustawieniach zaawansowanych „Far” oraz „Layered”. G瘰ia sk鏎ka znikn窸a bezpowrotnie po wy陰czeniu systemu Atmosphere.

Amplified

Por闚nuj帷 r騜ne sceny modu逝 ATM, stwierdzi貫m, 瞠 energia muzyki amplifikowanej, z ostrymi kraw璠ziami natarcia d德i瘯u i ekstremaln dynamik, jakie obecne s w niekt鏎ych nagraniach rockandrollowych, popowych, czy jazzie nowoczesnym, jest najlepiej prezentowana przez scen „Amplified”. Utw鏎 14 – The Maker – z p造ty Dave Mathews and Tim Reynolds, "Live at Radio City" (RCA), rozpoczyna si wst瘼em na dw鏂h gitarach. Scena „Amplified” wraz z dodatkow opcj „Crunchie”, wyra幡ie doda豉 „pazura” gitarom, kt鏎e przy ka盥ym uderzeniu w struny prezentowa造 ostrzejsz kraw璠 natarcia d德i瘯u. Po wy陰czeniu Atmosphere dynamika i definicja niskich ton闚 zanik造. Opieraj帷 si na moim gu軼ie muzycznym, ta scena b璠zie niestety, najmniej wykorzystywana.

Ethereal

Zwa篡wszy, 瞠 scena „Ethereal” zosta豉 stworzona z my郵 o prezentacji maksymalnej skali d德i瘯u dla muzyki elektronicznej, symfonicznej oraz nagra w stylu new age (patrz – strona Synergistic Research). W celu oceny tego ustawienia wybra貫m p造t Rogera Watersa „Amused to Death” (Columbia). ζtwo da這 si us造sze r騜nic, jaka wyst瘼owa豉 z Atmosphere obecnym w moim systemie d德i瘯owym i po jego wy陰czeniu. Granice pomieszczenia ods逝chowego zdawa造 si znika, tworz帷 efekt d德i瘯u dook鏊nego, przy ustawieniu tej sceny. Odleg這嗆 pomi璠zy Rogerem Watersem, a rycz帷ym tygrysem w pierwszym utworze, niemal瞠 si podwoi豉. Ziarnisto嗆 i rozmycie wokali i instrument闚 zosta造 w znacznym stopniu zredukowane. W trzecim utworze, przy dodatkowym ustawieniu opcji „Air”, grzmot b造skawicy by wyra幡ie obecny w pokoju ods逝chowym (rozci庵a si a do tylnej 軼iany), 鈍ierszcze cyka造 w podk豉dzie, a organy pojawiaj帷e si w 鈔odku utworu przesta造 by instrumentem obecnym po prawej stronie pokoju, a zmieni造 si w instrument zajmuj帷y tr鎩wymiarow przestrze. Po wy陰czeniu Atmosphere, scena d德i瘯owa skurczy豉 si do przestrzeni za moimi g這郾ikami, a lekka ziarnisto嗆 wokali powr鏂i豉.


Podsumowanie

Rzadko zdarza si znale潭 urz康zenie, kt鏎e pozostaj帷 poza 軼ie磬 sygna這w mia這by tak zasadniczy wp造w na reprodukcj muzyki. Kiedy us造szycie Atmosphere i u鈍iadomicie sobie, jak mo瞠 wp造n望 na muzyk i s逝chacza, niezwykle ci篹ko b璠zie si go pozby. Dodanie modu逝 ATM wprowadza mo磧iwo嗆 wykorzystania ustawie zaawansowanych, co jeszcze bardziej podnosi og鏊n funkcjonalno嗆 urz康zenia. Zestawienie Atmosphere wraz z modu貫m ATM zapewnia uzyskanie obiecywanej przez producenta jako軼i brzmienia i okaza這 si najwa積iejszym udoskonaleniem w moim systemie referencyjnym. Obecnie, kiedy Atmosphere zaj窸o sta貫 miejsce w moim zestawie muzycznym, krytyczne ods逝chy b璠 mo磧iwe zar闚no w dzie jak i w nocy. Gor帷a rekomendacja.

na g鏎
© 2003-2014 FAST 鏚. Wszystkie u篡te znaki towarowe s zastrze穎ne i nale膨 do ich prawnych w豉軼icieli.
powr鏒 na stron g堯wn na g鏎
 
PREVIOUS
(left arrow key)
NEXT
(right arrow key)
CLOSE (Esc)