SYNERGISTIC RESEARCH

HiFi Advice 04/2013


Synergistic Research Atmosphere





AudioStream 12/2014 - Steven Plaskin



Oryginalny tekst recenzji TUTAJ


Synergistic Research Atmosphere jest systemem poprawy akustyki pokoju ods逝chowego, kt鏎y pozwala modyfikowa i poprawia postrzegan scen muzyczn oraz jako嗆 d德i瘯u ca這軼i systemu audio; wszystkie funkcje s sterowane za pomoc aplikacji na iPad’a lub iPhone’a. Co jeszcze bardziej znamienne, to fakt, 瞠 Atmosphere funkcjonuje bez konieczno軼i ingerencji w jakikolwiek z element闚 systemu d德i瘯owego. W tym punkcie jestem pewien, 瞠 wi瘯szo嗆 czytelnik闚 chcia豉by dowiedzie si, w jaki spos鏏 system Atmosphere osi庵a tak zaawansowany poziom kontroli d德i瘯u naszych system闚 audio.


System Atmosphere – Jak i Dlaczego?

Ted Denney III, G堯wny Projektant w firmie Synergistic Research zaobserwowa, 瞠 systemy d德i瘯owe cz瘰to graj lepiej wieczorami, a ich brzmienie dodatkowo mo瞠 zmienia si z dnia na dzie. Ted za這篡, 瞠 cz瘰totliwo軼i RF (fale radiowe) maj zasadniczy wp造w na funkcjonowanie naszych system闚 audio. Cz瘰totliwo軼i RF odnosz si do zakresu oscylacji w przedziale od 3kHz do 300 GHz. Ted stwierdzi, 瞠 to wy窺ze zakresy otaczaj帷ych nas cz瘰totliwo軼i RF, kt鏎e przewa瘸j w ci庵u dnia, wywieraj najwi瘯szy wp造w na d德i瘯 naszych system闚.

Ted Denney III m闚i: „Szukali鄉y odpowiedniego sposobu na przezwyci篹enie wy窺zego zakresu cz瘰totliwo軼i RF, wyst瘼uj帷ych w ci庵u dnia, przy wykorzystaniu niskich cz瘰totliwo軼i, kt鏎e otaczaj nas w nocy. Podczas prac maj帷ych na celu odtworzenie dogodnego otoczenia RF, zbudowali鄉y generator Ultra Niskich Cz瘰totliwo軼i (ULF). W zgodzie z tym, co odkryli inni badacze, stwierdzili鄉y, 瞠 cz瘰totliwo嗆 Rezonansu Schumanna (7.83 Hz) stanowi pot篹ny or篹 w walce z wy窺zymi cz瘰totliwo軼iami, jakie generuj telefony kom鏎kowe, sieci Wi-Fi, fale radiowe, a tak瞠 naturalna aktywno嗆 s這鎍a. Jednak przy wygenerowaniu fali o cz瘰totliwo軼i 7.83 Hz w jeden z mo磧iwych sposob闚, d德i瘯 nie tylko stawa si lepszy, ale r闚nie ‘ciemniejszy’ – tak, jak zmieniliby鄉y otwarcie brzmi帷y kabel, na ciemniej brzmi帷y, kt鏎y ociepla brzmienie systemu ale jednocze郾ie w takim samym stopniu obni瘸 jego rozdzielczo嗆. Przy generowaniu tej samej cz瘰totliwo軼i w inny spos鏏, d德i瘯 zaczyna si otwiera, jednak dzia這 si to kosztem rozci庵ni璚ia niskich ton闚 i kontroli nad nimi.

Innymi s這wy, transmisja takiej samej cz瘰totliwo軼i na dwa r騜ne sposoby, powodowa豉 uzyskanie dw鏂h r騜nych rezultat闚, a 瘸den z nich nie by do ko鎍a zadowalaj帷y. Zaobserwowane r騜nice, pomi璠zy efektami uzyskanymi za pomoc pojedynczego generatora ULF, doprowadzi造 nas do rozwi您ania, w kt鏎ym wykorzystali鄉y wi瘯sz ilo嗆 osobno dostrojonych generator闚 ULF. Pracuj帷 z wieloma cz瘰totliwo軼iami i zmiennymi w efekcie omin瘭i鄉y konieczno嗆 kompromisu, jaki wi您a豚y si z wygenerowaniem jednego zakresu cz瘰totliwo軼i, co ma miejsce w wi瘯szo軼i Generator闚 Schumanna. Dzi瘯i wykorzystaniu wielokrotnych generator闚 ULF/LF, uda這 nam si stworzy doskona貫 otoczenie RF, bez 瘸dnych kompromis闚, poprzez manipulowanie wieloma r騜norodnymi zmiennymi, zamiast polega na pojedynczej cz瘰totliwo軼i lub jednym transmiterze. Czego jednak nigdy wcze郾iej nie podejrzewali鄉y, podczas eksperymentowania nad kontrol wielokrotnych generator闚 ULF okaza這 si, 瞠 jeste鄉y dzi瘯i nim w stanie wp造wa na praktycznie wszystkie aspekty d德i瘯u.”

„Kiedy kontynuowali鄉y nasze badania, zmieniaj帷 parametry wyj軼iowe grupy naszych generator闚 cz瘰totliwo軼i, stwierdzili鄉y, 瞠 jeste鄉y w stanie kontrolowa szeroko嗆, g喚boko嗆 i wysoko嗆 sceny d德i瘯owej. Okaza這 si r闚nie, 瞠 mo瞠my przesuwa balans cz瘰totliwo軼i, uzyskuj帷 cieplejszy lub bardziej otwarty charakter d德i瘯u. Mogli鄉y tak瞠 wp造wa na brzmienie niskich ton闚 powoduj帷, 瞠 staj si pe軟iejsze lub bardziej zwarte. 字edni zakres tonalny le瘸 r闚nie w zakresie naszej kontroli i posun瘭i鄉y si nawet do dopasowania odbieranego brzmienia 鈔ednich ton闚, do charakteru nagrania. Poprzez manipulacj dos這wnie milionem potencjalnych ustawie Atmosphere, mo瞠my umie軼i artyst wyst瘼uj帷ego na 篡wo pomi璠zy zestawem g這郾ik闚 lub kiedy nagranie wymaga masywnej prezentacji, tak jak w przypadku orkiestry symfonicznej, mo瞠my zapewni, 瞠 pok鎩 ods逝chowy i system b璠 w stanie zaprezentowa doci捫on i odpowiednio uwarstwion przestrze d德i瘯ow. Wkr鏒ce potem mieli鄉y skatalogowane ca貫 tuziny opcji, kt鏎e nazwali鄉y ‘Scenami’, odpowiadaj帷e r騜nym rodzajom nagra i system闚.”



Czym jest Atmosphere?

Atmosphere, to wysokie na nieco ponad 100 cm urz康zenie, kt鏎e jest dwukana這wym generatorem ultra-niskich i niskich cz瘰totliwo軼i RF, posiadaj帷ym teoretycznie miliony mo磧iwo軼i ustawienia parametr闚 wyj軼iowych. Przy odpowiednim ustawieniu w systemie/pokoju ods逝chowym, Atmosphere mo瞠 dopasowa akustyk otoczenia do r騜nych rodzaj闚 muzyki. Urz康zenie wyposa穎ne jest w trzy metalowe wsporniki, kt鏎e opieraj si na metalowej p造tce po這穎nej na pod這dze.

Atmosphere wyposa穎no w dwa porty po陰czeniowe; jeden dla przewodu USB i drugi dla zasilacza wraz z uziemieniem, kt鏎y najlepiej jest pod陰czy bezpo鈔ednio do gniazdka – inaczej, ni w przypadku kondycjonera zasilania. Atmosphere jest urz康zeniem wykorzystuj帷ym Bluetooth i mo瞠 bezpo鈔ednio komunikowa si z aplikacj na iPad’a, kt鏎a pozwala wybiera r騜ne rodzaje Scen, czy ustawie kontroluj帷ych cz瘰totliwo軼i wyj軼iowe fal RF.


W aplikacji na iPad’a dost瘼ne s trzy podstawowe 'Sceny', czy te inaczej m闚i帷 – opcje d德i瘯u, wy鈍ietlone na g鏎ze ekranu:





1) Intimate Acoustic

Opcja Intimate Acoustic jest doskona豉 do ods逝chu nagra o bardziej kameralnym charakterze, takich jak jazzowe, klasyczne i wokalne kwartety, duety, czy wyst瘼y solowe. Wyb鏎 tej opcji skutkuje uzyskaniem precyzyjnej sceny d德i瘯owej i umieszcza wykonawc闚 w naszym pokoju ods逝chowym.

Pomy郵a貫m, 瞠 dokonam oceny opcji Intimate Acoustic, przy pomocy nagrania Amy Duncan,Cycle of Life(24/88.2). Ten kameralny, akustyczny utw鏎 folkowy, wydawa si doskona造 dla tego ustawienia. Uaktywnienie opcji spowodowa這 wi瘯sze skupienie g這su Amy i polepszenie przejrzysto軼i d德i瘯u gitar. Bas mia lepsz definicj i kontrol. Wy陰czenie opcji wprowadzi這 och這dzenie g這su wokalistki oraz instrument闚, a tak瞠 zmniejszy這 skupienie i definicj d德i瘯u.



2) Holographic

Opcja Holographic idealnie pasuje do wyst瘼闚 nagranych na 篡wo w sali koncertowej lub zmiksowanych z du篡m pog這sem. Hologram wprowadza wi瘯sz scen ods逝chow ni Intimate Acoustic i zapewnia lepsze odczucie przestrzeni. Mo瞠my wybra Hologram jako ustawienie docelowe w wielu przypadkach – pocz患szy od Popu, poprzez Rock, a na muzyce klasycznej sko鎍zywszy – z powodu jego skupienia d德i瘯u i przejrzysto軼i, kt鏎e s zaprezentowane w uwarstwionej i holograficznej przestrzeni d德i瘯owej. Ta opcja projektuje obrazy wysuni皻e przed lini g這郾ik闚 i jest bardziej uwarstwiona w ca貫j przestrzeni od przodu do ty逝, ni obie pozosta貫 opcje – Acoustic i Grand Canyon.

Ods逝ch nagrania Espana, wykonywanego przez orkiestr Anhaltische Philharmonie Dessau 24/192 (Acousence Records), z w陰czon opcj Holographic, uwidoczni ekspansj i tak ju du瞠j sceny d德i瘯owej tego utworu. Orkiestra sta豉 si bardziej tr鎩wymiarowa i wysun窸a si nieco przed przedni lini g這郾ik闚. Czysto嗆 i skupienie d德i瘯u orkiestry tak瞠 zosta造 powi瘯szone.


3) Grand Canyon

Opcja Grand Canyon zapewnia uzyskanie masywnej sceny d德i瘯owej, rozci庵aj帷ej si g喚boko poza lini g這郾ik闚 oraz czyst definicj obraz闚 w tej przestrzeni. To ustawienie jest doskona貫 w przypadku klasycznych wykona na du膨 skal oraz muzyki zagranej przy wykorzystaniu wzmacniaczy, a tak瞠 zawsze, kiedy potrzebujemy du瞠j sceny d德i瘯owej, kt鏎a powi瘯sza szeroko嗆 i g喚boko嗆 naszego pomieszczenia ods逝chowego. Opcja Holographic prezentuje bardziej uwarstwion scen d德i瘯ow i potrafi projektowa obrazy wysuni皻e w stron pokoju ods逝chowego, otaczaj帷e miejsce, w kt鏎ym siedzimy. Synergistic Research twierdzi, 瞠 wielu s逝chaczy wybierze ustawienie Grand Canyon jako docelowe, gdy d德i瘯 jaki ono zapewnia jest jednocze郾ie neutralny, jak i szeroko rozci庵ni皻y.

Zdecydowa貫m si oceni opcj Grand Canyon wykorzystuj帷 koncert Simona i Garfunkela The Concert in Central Park (Live)24/192. Ustawienie Grand Canyon zdzia豉這 cuda przy tym nagraniu. Scena d德i瘯owa rozros豉 si w g陰b p豉szczyzny g這郾ik闚, bez 瘸dnej straty skupienia, czy definicji g這s闚. Wp造w Atmosphere sprawi, 瞠 ten koncert nagrany na 篡wo uzyska jeszcze bardziej naturaln prezentacj.

P造ta grupy Cantatrix pt. Contrast, w rozdzielczo軼i24/192, bardzo polubi豉 si z opcj Grand Canyon. Ten kameralny ch鏎 zosta nagrany w do嗆 du瞠j przestrzeni akustycznej. Grand Canyon otworzy scen d德i瘯ow w niezwykle widowiskowy spos鏏, bez straty skupienia, czy te definicji g這s闚 wokalist闚. Efekt dzia豉nia Atmosphere by wyra幡ie s造szalny i niezwykle przyjemny.


Kilka S堯w na Temat Funkcjonalno軼i Atmosphere

Kiedy uaktywniamy system Atmosphere za pomoc iPad’a, mija jakie 4-5 sekund, zanim efekt b璠zie s造szalny. Tak samo w drug stron – kiedy wy陰czamy system, znikni璚ie efektu s造szalne jest dopiero po kilku sekundach. Z ty逝 obudowy Atmosphere znajdziemy niebiesk diod LED, kt鏎a sygnalizuje w陰czenie urz康zenia. Zauwa篡貫m, 瞠 dioda cz瘰to migocze podczas zmiany ustawie Atmosphere. Urz康zenie wydaje si czerpa korzy嗆 z kilkugodzinnego rozgrzania, po pierwszym uruchomieniu. Zaleca豚ym aby przeprowadzi t czynno嗆 przed rozpocz璚iem ods逝ch闚. W moim systemie, Atmosphere zosta這 umiejscowione pomi璠zy g這郾ikami i odsuni皻e do ty逝 w stosunku do ich linii frontowej.


Modu Tuningowy ATM (Atmosphere Tuning Module)

Modu ATM zwi瘯sza ilo嗆 opcji dost瘼nych poprzez system Atmosphere. Czerwony modu ATM, kt鏎y wykorzysta貫m w tej recenzji, nie tylko wprowadza 4 nowe opcje (sceny), ale ka盥a ze scen posiada Ustawienia Zaawansowane, kt鏎e pozwalaj u篡tkownikowi w prosty spos鏏 dostroi d德i瘯 ca貫go systemu audio. Synergistic Research poinformowa mnie, 瞠 b璠zie wprowadza kolejne modu造 ATM, umo磧iwiaj帷e popraw konkretnych aspekt闚 brzmieniowych systemu i jego otoczenia.

„Obecnie pracujemy nad modu豉mi ATM, kt鏎e b璠 poprawia造 p造nno嗆 i muzykalno嗆, czy w innym przypadku skupienie i precyzj umiejscowienia obraz闚 muzycznych, a to dopiero na pocz徠ek. Mamy nawet modu ATM, zaprojektowany w celu znacznej poprawy jako軼i brzmienia sprz皻u audio, kiedy g這郾iki s umieszczone w pokojach ods逝chowych pe軟ych szk豉 i twardych powierzchni.”

Na spodzie ka盥ego z cylindrycznych modu堯w ATM, umieszczono kod QR, kt鏎y nale篡 zeskanowa przez iPad’a, aby uaktywni sceny zapisane wewn徠rz modu逝. Modu ATM dzia豉 r闚nie jak przetwornik wysokich cz瘰totliwo軼i HFT o wysokiej skuteczno軼i. W module wyci皻o otwory wentylacyjne, a na jego wierzchniej stronie znajduje si wg喚bienie w kszta販ie odwr鏂onego sto磬a. ATM umieszczany jest w zag喚bieniu, w g鏎nej cz窷ci systemu Atmosphere.


Opcje Modu逝 RED ATM:

1) In My Listening Room

Ta opcja umieszcza wykonawc闚 w naszym pokoju ods逝chowym, przy ustawieniach zoptymalizowanych pod k徠em instrument闚 strunowych (np. gitary) nagranych przy du篡m zbli瞠niu mikrofonu albo wtedy, gdy 篡czymy sobie us造sze zwi瘯szony poziom skupienia d德i瘯u i jego czysto軼i. W ustawieniu podstawowym, cechami charakterystycznymi opcji In My Listening Room, s kontrola niskich cz瘰totliwo軼i, naturalna tekstura 鈔edniego zakresu tonalnego oraz czyste skupienie obrazu muzycznego. Poza ustawieniem podstawowym, otrzymujemy tak瞠 dost瘼 do ustawie zaawansowanych, poprzez ikony ukazane w dolnej cz窷ci ekranu. Mamy do wyboru d德i瘯 Liquid (P造nny), Sharp (Wyra幡y), Studio (Studyjny) lub Live (Na 砰wo), kt鏎y otwiera scen muzyczn. Ostatni opcj ustawie stanowi tzw. Amplitude, z mo磧iwo軼i wyboru pory ods逝chu – Default, Late PM lub Mid-Day. Ustawienia Amplitude s dost瘼ne w ka盥ej opcji modu逝 RED ATM. Wyb鏎 ustawienia Mid-Day zwi瘯szy amplitud wyj軼iow Atmosphere; wyb鏎 ustawienia Late PM zmniejszy poziom wyj軼iowy w por闚naniu do opcji Default. Pomys tego rodzaju regulacji wzi掖 si st康, 瞠 otaczaj帷e nas pola RF s bardziej agresywne i z這穎ne w ci庵u dnia, a zawieraj si w ni窺zych cz瘰totliwo軼iach i s mniej z這穎ne podczas nocy.

Opisywan opcj lubi szczeg鏊nie z powodu wzmocnienia wyrazisto軼i i skupienia d德i瘯u g這s闚 oraz instrument闚. Mo積a bardzo 豉two powi瘯szy scen d德i瘯ow poprzez wyb鏎 ustawienia Live lub jeszcze bardziej pog喚bi wyrazisto嗆 brzmienia detali poprzez ustawienie Sharp.

Wielu czytelnik闚 b璠zie zapewne my郵a這, 瞠 Atmosphere posiada zbyt wiele mo磧iwych ustawie i jest zbyt skomplikowane i czasoch這nne w u篡tkowaniu. Jednak nie o to chodzi. Kiedy zaznajomicie si z d德i瘯iem poszczeg鏊nych ustawie w Waszych systemach, wybor闚 b璠ziecie dokonywa bardzo szybko. Atmosphere wymaga nieco nauki, co zaj窸o mi par dni, jednak kiedy ju zaaklimatyzujemy si w programie, wyb鏎 odpowiedniej Sceny i towarzysz帷ych jej ustawie, odpowiednich dla Waszych system闚 i preferencji, b璠zie odbywa si bez wysi趾u.






2) Expansive

Ta opcja jest r闚nie jedn z moich ulubionych w przypadku mojego systemu audio. Expansive prezentuje wi瘯sze nagrania akustyczne z odpowiednim wyczuciem skali oraz z naturalnym uwarstwieniem i otaczaj帷 je aur. Scena d德i瘯owa jest szersza i bardziej uwarstwiona, ni w przypadku In My Listening Room. Ustawienia Zaawansowane pozwalaj na wyb鏎 perspektywy (Near lub Far), a tak瞠 bardziej uwarstwionego lub ekspansywnego d德i瘯u (Layered i Expansive). Opcja Near oferuje bardziej wyostrzony obraz i lepsze skupienie, ni ustawienie Far.

Nagrania koncertowe oraz muzyka klasyczna brzmia造 doskonale przy ustawieniu Expansive. Ods逝ch p造ty Weavers Reunion at Carnegie Hall 1963(24/96) pokaza, 瞠 znakomita scena d德i瘯owa tego nagrania zosta豉 znacznie powi瘯szona. Przy w陰czeniu opcji Expansive pojawi豉 si bardziej uwarstwiona scena d德i瘯owa, natomiast po aktywowaniu opcji Near, uzyska貫m zwi瘯szony poziom detaliczno軼i i lepsz rozdzielczo嗆. Odczu貫m tak瞠 zwi瘯szenie wysoko軼i sceny d德i瘯owej.


3) Amplified

T opcj stworzono w celu podtrzymania energii muzyki wykonywanej przy wykorzystaniu wzmacniaczy, z zachowaniem odpowiednich kraw璠zi natarcia i dynamiki mocy. Rock’n’Roll, Pop, czy nowoczesny jazz brzmi szczeg鏊nie dobrze przy tej opcji. W Ustawieniach Zaawansowanych znajdziemy opcje Smooth oraz Crunchie. Opcja Crunchie doda troch pazura instrumentom takim jak gitary i tr帳ki. Nomenklatura opcji Club oraz Stadium jest chyba oczywista – w opcji Stadium otrzymujemy wi瘯sze otwarcie sceny, je郵i rejestracji d德i瘯u dokonano w wi瘯szych przestrzeniach.

P造ta Santany, Supernatural24/96, okaza豉 si znakomitym przyk豉dem nagrania, kt鏎e czerpie wyra幡e korzy軼i z opcji Amplified. Ustawienie Crunchie zdecydowanie doda這 pazura brzmieniu gitary, przy bardzo zwartych i silnych niskich tonach oraz szybkiej, mocno skupionej 鈔ednicy. Po wy陰czeniu Atmosphere da這 si odczu zmniejszenie dynamiki i rytmiczno軼i nagrania.



4) Ethereal

Scena Ethereal prezentuje maksymaln skal brzmienia mo磧iw do uzyskania przy muzyce elektronicznej, orkiestralnej, czy new age. W鈔鏚 Ustawie Zaawansowanych znajdziemy opcje takie, jak: Warmth, Air, Grounded i Stratosphere. Opcja Air otwiera tony wysokie, aby lepiej uwidoczni efekt hali i zanikania d德i瘯闚. Opcja Stratosphere stanowi docelowe ustawienie dla uwarstwienia szeroko軼i i g喚boko軼i sceny oraz obecno軼i akustycznego powietrza.

Odtworzy貫m plik DSD duetu Carl Cleves i Parissa Bouas, Halos ‘Round the Moon, przy w陰czonej opcji Ethereal i by貫m zdumiony, kiedy odkry貫m jak powi瘯szy豉 si i tak ju du瘸 scena muzyczna obecna w tym nagraniu. Po dodaniu ustawienia Air, uzyska貫m bogato uwarstwion scen, powi瘯szenie ilo軼i detali i rozdzielczo軼i d德i瘯u. Wy陰czenie Atmosphere spowodowa這 natychmiastow kompresj d德i瘯u nagrania i utrat poczucia jego wspania貫j kwiecisto軼i.


System Atmosphere z Modu貫m ATM

Synergistic Research zaleca, aby zainstalowa w pokoju ods逝chowym co najmniej 2 zestawy Przetwornik闚 Wysokich Cz瘰totliwo軼i (HFT), przed zakupem Atmosphere. Przetworniki HFT wydob璠 z Atmosphere maksimum jego mo磧iwo軼i, a oba produkty b璠 wsp馧pracowa ze sob, aby uzyska jak najlepszy efekt d德i瘯owy. Peter Hansen z Synergistic Research powiedzia mi tak瞠, 瞠 je郵i nie mo瞠my umie軼i Atmosphere pomi璠zy g這郾ikami, mo積a urz康zenie ustawi po jednej ze stron, a modu ATM umie軼i po鈔odku linii g這郾ik闚, nieco z ty逝. W jednej z mozliwych opcji mo積a ustawi modu ATM na obudowie kominka, je郵i znajduje si on za lini g這郾ik闚 – ja z powodzeniem zastosowa貫m tak metod.

Przetworniki DAC, jakie wykorzysta貫m w tej recenzji, to Analog DAC z podstaw Analog Power Base oraz nowy Wavelength Audio Crimson z modu貫m Quotient Q1 DAC. Obecnie pracuj nad recenzj przetwornika Wavelength Audio i musz przyzna, 瞠 ten DAC jest w stanie stworzy olbrzymi scen d德i瘯ow, jednak nawet on skorzysta z zastosowania Atmosphere w moim systemie.


Moje D德i瘯owe Preferencje

Staram si pozosta wiernym w stosunku do oryginalnego nagrania, wykorzystuj帷 system Atmosphere. Opcje i ustawienia jakie wykorzystuj, wzbogacaj muzyk, bez zniekszta販ania pierwotnego zamys逝 in篡niera/producenta nagrania. Czasem rezultaty s subtelne, jednak kiedy pos逝chacie przez d逝窺zy czas konkretnych, wybranych utwor闚, wy陰czenie Atmosphere cz瘰to wi捫e si ze zmian d德i瘯u, kt鏎a ju wcale nie wydaje si subtelna. System Atmosphere nie tylko poprawia prezentacj sceny muzycznej, ale r闚nie wprowadza lepsze skupienie d德i瘯u i wp造wa na definicj niskich, 鈔ednich i wysokich ton闚 oraz percepcj zmian mikro dynamiki. Atmosphere nie jest rozwi您aniem tanim, ale pod陰czenie tego urz康zenia do systemu b璠zie stanowi這 ekwiwalent upgrade’u g這郾ik闚 czy elektroniki, co z pewno軼i nie jest r闚nie ma這 kosztown propozycj.


Anga簑j帷e Do鈍iadczenie Muzyczne

Odebra貫m Atmosphere jako nadzwyczajny produkt, kt鏎y w znacz帷y spos鏏 przyczyni si do wzbogacenia d德i瘯u mojego systemu. W przeciwie雟twie do innych produkt闚 maj帷ych poprawia jako嗆 d德i瘯u, kt鏎e musz zosta pod陰czone do toru sygna這wego, Atmosphere w 瘸den spos鏏 nie degraduje, ani nie zak堯ca sygna逝 audio. Atmosphere dzia豉 poprzez wp造w na rozchodzenie si fal RF w pokoju ods逝chowym, dzi瘯i czemu zmienia spos鏏 w jaki odbieramy dzia豉nie naszego systemu audio. Mo磧iwo嗆 wyboru po膨danego efektu d德i瘯owego za pomoc iPad’a jest r闚nie zdumiewaj帷a. Dodanie modu逝 ATM stanowi kolejne rozszerzenie, kt鏎e udost瘼nia u篡tkownikowi mo磧iwo嗆 korzystania w prosty spos鏏 z Ustawie Zaawansowanych. Chocia uwa瘸m, 瞠 Atmosphere jest jednym z najbardziej innowacyjnych i przyjemnych w u篡tkowaniu nowych produkt闚, stworzonych z my郵 o rynku audio, to jego najbardziej pozytywn cech okaza這 si to, 瞠 pozwoli mi na jeszcze wi瘯sze zaanga穎wanie w osobiste doznania muzyczne.

na g鏎
© 2003-2014 FAST 鏚. Wszystkie u篡te znaki towarowe s zastrze穎ne i nale膨 do ich prawnych w豉軼icieli.
powr鏒 na stron g堯wn na g鏎
 
PREVIOUS
(left arrow key)
NEXT
(right arrow key)
CLOSE (Esc)